Η φίλη μου η Άντα Vol. 1

Δευτέρα 10 Μαΐου 2010


Ήταν αργά, είχα ήδη ξαπλώσει καθώς την επόμενη με περίμενε μια δύσκολη μέρα. Ξαφνικά και ενώ είχα ήδη γλαρώσει, ακούω το κουδούνι να χτυπάει. Δεν δίνω καμία σημασία νομίζοντας ότι είναι τίποτα κωλόπαιδα της γειτονιάς. Το κάνουν συχνά τώρα τελευταία.
Μετά από λίγο ακούω το κινητό μου να χτυπάει...

"Ωχ... πάλι ανοιχτό το ξέχασα.." μουρμούρισα....

- "Ναι...ποιος είναι...."

- "Η Άντα,θα μου ανοίξεις; Είμαι κάτω από το σπίτι σου..."

Η Άντα είναι μια παιδική μου φίλη. Τις κάνει συχνά τέτοιες επισκέψεις όταν έχει κάποιο πρόβλημα (κυρίως υπαρξιακό).

Ανοίγω την πόρτα και την βλέπω μέσα στα κλάματα......


- "Τι έπαθες; Γιατί κλαίς;"

- "Ο Γιωργάκης ...." μου λέει και την πιάνουν λυγμοί.

Ο Γιωργάκης είναι ο άντρας της. Ένας ψηλός γεροδεμένος καραφλός με μουστάκι. Έχει αγοράσει μια εταιρία τώρα τελευταία που όλοι (μαζί με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη) του έλεγαν ότι είναι καταχρεωμένη και αυτός πίστευε ότι υπήρχαν χρήματα και τελικά την αγόρασε.

- "Ε... τι έπαθε ο Γιωργάκης...;"

- "Χρωστάει....Χρωστάει παντού. Η εταιρία τελικά είναι καταχρεωμένη και δεν του δίνουν δάνειο από πουθενά."

- "Έλα μην κάνεις έτσι....κάτι θα σκεφτεί να κάνει."

- "Όχι.. όχι σου λέω δεν γίνεται τίποτα."

- "Καλά στους Ευρωπαίους εταίρους πήγε να ζητήσει βοήθεια; Αυτοί σίγουρα θα του δώσουν δάνειο. Δεν μπορεί, μέτοχοι της εταιρίας είναι και αυτοί, θα τον βοηθήσουν."

- "Μόνο οι Γάλλοι θέλουν να τον βοηθήσουν, αλλά αν δεν συμφωνήσουν οι Γερμανοί που έχουν το μεγαλύτερο ποσοστό της εταιρίας και επηρεάζουν όλους τους υπόλοιπους μετόχους δεν γίνεται τίποτα...."



Η Συνέχεια σε επόμενο επεισόδιο.....

Οποιεσδήποτε ομοιότητες με πρόσωπα ή καταστάσεις είναι εντελώς συμπτωματικές και ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα...