Η φίλη μου η Άντα Vol. 3

Τρίτη 11 Μαΐου 2010


Ούφ....! πάει και αυτή η μέρα....
Κουραστική βέβαια αλλά χαλάλι, αύριο έχω ρεπό. Οπότε μπανιαρίστικα, ξυρίστηκα, έβαλα τα αρώματά μου και να σου ο δικός σου για ποτάκι με κάτι ρεμπεσκέδες.


Ο ένας γκρινιάζει γιατί αύριο ξυπνάει πρωί.

Ο άλλος κοιτάει το ρολόι του συνέχεια. Του είπε η γυναίκα του να μην αργήσει, αλλά ντρέπεται να μας το πει. Όλοι το ξέρουμε αλλά κανένας δεν του το λέει.

Τον τρίτο το έχει πιάσει η αριστερή φιλολογία του και η κλισέ ατάκα "άτιμη κοινωνία" πάει και έρχεται (άνεργος γαρ).

Εγώ αραχτός πάνω στο σκαμπό μπροστά στην μπάρα ακούω αυτά που λένε και χαζογελάω κοιτώντας πονηρά την πιτσιρίκα πίσω από το μπαρ.

ha...ha....ha.... stayin' alive.... stayin' alive......

Ωπ... Το κινητό μου... Τι λέει; Άντα;
Ωχ... όχι πάλι, δεν μπορώ τα ίδια.....
Ευτυχώς υπάρχει και το πιο χρήσιμο κουμπί στο κινητό... το σίγαση...

Ε... όχι... Είναι φίλη μου αλλά δεν θα μου χαλάσει και την σημερινή βραδιά

Μετά από λίγο και ύστερα από πολύ μουρμούρα του "χουζούρη" και του "παντόφλα" φύγαμε.

Άντε να παρκάρεις τώρα στον Νέο Κόσμο στις 3 τα ξημερώματα... Τι το ήθελα το αμάξι καθημερινή...;

Ωχ... Η Άντα είναι αυτή έξω από το σπίτι μου;
Με είδε... Έρχεται προς το μέρος μου.
- "Γειά σου Άντα... Τι κάνεις;"

- "Γειά... Γιατί δεν σηκώνεις το κινητό;"
μου λέει γεμάτη χαμόγελο.

- "Το είχα ξεχάσει στο αμάξι. Έλα μέσα να τα πούμε μέχρι να παρκάρω."


Μπαίνει μέσα και με αρχίζει τις αγκαλιές και τα φιλιά....
- ¨Τι έπαθες; Εκεί που χθές είχαμε κλάματα, σήμερα έχουμε χαρές;¨

- "Ο Γιώργος μου... Ο Γιώργος μου...Βρήκε τη λύση...Βρήκε δανειστές."

- "Αλήθεια; Πώς; Πού; Από ποιούς;" λέω ξαφνιασμένος.

- "Τον δάνεισαν όχι μόνο οι μέτοχοι της Ευρώπης, αλλά και ο Αμερικάνος μέτοχος."

- "Και ο Αμερικάνος; Σοβαρά μιλάς; Οπότε με σωστή διαχείριση ο Γιωργάκης θα τα καταφέρει."

- "Δεν νομίζω...Ο Γιωργάκης μου δεν τα πάει και πολύ καλά με την διαχείριση, αλλά είναι
έξυπνος, θα τα καταφέρει."


Είπα και γω.... Ο Γιωργάκης θα καταφέρει να διοικήσει ολόκληρη εταιρία;

- "Δηλαδή; Τι εννοείς; Αν δεν κάνει σωστή διαχείριση και έξυπνες επιχειρηματικές επιλογές, τι άλλο μπορεί να κάνει για να ξεχρεώσει τα δάνεια;"

- "Τι άλλο; Ο Γιωργάκης μου είπε οτι με μείωση του προσωπικού και τον μισθό σε αυτούς που θα παραμείνουν, θα καταφέρουμε σε καμιά δεκαριά χρόνια να ξεχρεώσουμε."


Όπως το περίμενα... Ο Γιωργάκης ανίκανος να διαχειριστεί χρήματα και να διοικήσει, θα τα πληρώσουν όλα οι εργαζόμενοι.

- "Και τους εργάτες;"

- "Ε... τι μ' αυτούς;"

- "Δεν τους λυπάστε; ή μάλλον δεν τους φοβάστε πώς θα αντιδράσουν;"

- "Γιατί να τους λυπηθούμε ή να τους φοβηθούμε; Εκεί που ήταν να μην πληρωθούν καθόλου τώρα τουλάχιστον θα πάρουν κάποια χρήματα. Έστω και πολύ λιγότερα."



Η Συνέχεια σε επόμενο επεισόδιο.....

Οποιεσδήποτε ομοιότητες με πρόσωπα ή καταστάσεις είναι εντελώς συμπτωματικές και ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα...

Επικοινωνία : facebook profile... ή tsigouinos@gmail.com