Sharon Stone: Δεν έχω ερωτική ζωή

Τρίτη 25 Μαΐου 2010


Μια γυναίκα σύμβολο του σεξ η εκρηκτική ηθοποιός Sharon Stone, δηλώνει ανενεργή σεξουαλικά . Η 52χρονη σταρ αποκάλυψε ότι την πολιορκούν 20άρηδες, όμως η ίδια σύγκρινε την ερωτική της ζωή, με την έρημο Mojave.

Η Stone, μετά από 3 γάμους και ισάριθμα διαζύγια , δηλώνει συνειδητά μόνη της, τα τελευταία χρόνια:

"Η ζωή και ο έρωτας είναι όπως ο ωκεανός. Μερικές φορές η παλίρροια είναι με το μέρος σου, μερικές φορές όχι. Και άλλες φορές είναι σαν την καταραμένη έρημο Mojave. Που βρίσκεται για μένα τώρα; Στην Mojave! Ευτυχώς μου αρέσει η έρημος. Είμαι λουλούδι της ερήμου", δήλωσε η Stone, η οποία, ωστόσο, αποκάλυψε πως δεν της λείπουν οι προσφορές, κυρίως από νεαρούς άντρες που θέλουν να βγουν ραντεβού μαζί της.

"Με κυνηγάνε πραγματικά πάρα πολλοί εικοσάρηδες. Πιθανότατα ξέρουν πως θα υπάρχει φαγητό στο ψυγείο και ότι κάποιος θα τους μιλήσει και τους ρωτήσει πως ήταν η μέρα τους", τόνισε.

Το διαχρονικό σύμβολο του sex, που σήμερα είναι και μητέρα τριών παιδιών, ομολόγησε πως για πολύ καιρό δεν μπορούσε να δεχτεί την ομορφιά της. Μόνο όταν είδε το υλικό από την ταινία σταθμό που την καθιέρωσε, το "Βασικό Ένστικτο", αναγνώρισε πως είναι γοητευτική..

"Γυρνάω σε ένα φίλο και του λέω κοίτα πόσο όμορφη με έκαναν. Εκείνος μου απάντησε πως έτσι είμαι και εγώ δεν μπορούσα να το πιστέψω". Μάλιστα, η ηθοποιός αποκαλύπτει πως πριν από το ρόλο της στο "Βασικό Ένστικτο" δεν είχε προσφορές για δουλειά, γιατί κανείς δεν τη θεωρούσε sexy!

Μάλλον οι παραγωγοί του Χόλυγουντ ήταν τυφλοί…


Επικοινωνία : facebook profile... ή tsigouinos@gmail.com