Γιατί μπαμπά...? Vol.1

Κυριακή 23 Μαΐου 2010


Μπαμπά σε είδα σε κάποιες φωτογραφίες στις εφημερίδες και στο διαδίκτυο Έχεις φωτογένεια τελικά, θα έπρεπε να είχες γίνει μοντέλο...




Αυτό που δεν έχω καταλάβει μπαμπά, είναι τι κάνεις στην φωτογραφία ακριβώς.

Μουτζώνεις...; Για να δω καλύτερα...

Ναι μουτζώνεις... Που μουτζώνεις μπαμπά;

Η Βουλή των Ελλήνων δεν είναι αυτή; Ναι η Βουλή είναι το θυμάμαι καλά με έχεις πάει βόλτα εκεί... είμαι σίγουρος...

Ποιους μουτζώνεις μπαμπά...;

Μουτζώνεις τους Βουλευτές; Τους Υπουργούς; Τον Πρωθυπουργό;

Τι είπες; Όλοι τα ίδια σκατά είναι... όλους τους μουτζώνεις;

Γιατί τους μουτζώνεις όλους μπαμπά... Εσύ δεν τους ψήφισες; Τι σου έκαναν;

Εσύ δεν μου έλεγες ότι πλέον η Ελλάδα αλλάζει σελίδα;

Εσύ δεν μου έλεγες ότι αυτοί που ψήφισες και θα κυβερνήσουν πλέον είναι οι καλύτεροι και ήρθαν για να σώσουν τον τόπο;

Εσύ δεν πήγαινες σε προεκλογικές συγκεντρώσεις με σημαιάκια και ερχόσουν σπίτι με βραχνιασμένη φωνή από τα συνθήματα που φώναζες;

Εσύ δεν πανηγύριζες στο κέντρο της Αθήνας μετά τις εκλογές;

Εσύ δεν είσαι που ακόμα και μέχρι πριν από λίγο καιρό χειροκροτούσες κάθε φορά που έβλεπες στην τηλεόραση κάποιον από αυτούς που ψήφισες;

Πως το είπες; Το μετάνιωσες; Όλοι θέλουν να κλέψουν και να βολέψουν τους δικούς τους ανθρώπους σε δουλειές, και πλέον η χώρα έχει φτάσει στο σημείο χρεωκοπίας;

Και τι άλλο; Σου μειώνουν τον μισθό για να ξεχρεώσει η Ελλάδα;

Ρε μπαμπά να σε ρωτήσω κάτι; Αυτά τώρα τα έμαθες;

Εγώ θυμάμαι από παλιά όταν σε ρωτούσα γιατί πηγαίνεις σε συγκεντρώσεις με τα σημαιάκια σου και τα συνθήματά σου, ότι μου έλεγες:
"Αυτοί μου έδωσαν ψωμί να φάω... Μου βρήκαν δουλειά..."


Και τώρα κάθεσαι και μου λες ότι είσαι και εσύ ένας από αυτούς...

Που διορίστηκαν...

Που ψήφισαν, ψηφίζουν και σίγουρα θα συνεχίσουν να ψηφίζουν τους ίδιους...

Και που έφτασαν την Ελλάδα σε αυτό το σημείο;




Ε... τότε μπαμπά η Ελλάδα που και εσύ έφτασες σε αυτό το σημείο, σου δίνει πίσω την μούτζα που έριξες χθες έξω από την Βουλή σε αυτούς που κυβερνούν τον τόπο.

Εσύ δεν μου έλεγες να είμαι υπεύθυνο άτομο, να παραδέχομαι τα λάθη μου και να μην ρίχνω σε άλλους το φταίξιμο;

Ε... τότε μπαμπά είσαι ανεύθυνος...

Εσύ φταις που έχει φτάσει η Ελλάδα σε αυτό το σημείο και τώρα τρέχεις να διαμαρτυρηθείς για δικά σου λάθη...

Επικοινωνία :
facebook profile... ή tsigouinos@gmail.com